Skal man have et Fortis Pilot Professional ?
Citat:......synes at Hannover plejer at skrive omkring ure......
Hej Peter, Du har tydeligtvis "glemt" at læse HELE tråden.
Det som jeg reagerede på var:
Citat:Men ikke så meget værre end alle de "discontinued" Pam´s som stadigvæg efter en gennemgående undersøgelse ligner basis-Paneraier med modificerede lommeursværker.
Jeg er enig i at hver har ret til egen mening......... MEN, at ha en mening og udtrykke den er en ting, at bruge ord som "gennemgående undersøgelse", om noget er en anden.
Det var det jeg reagerede på, samt at skriveren mente at Panerai pryde sig med lånte fjer.
En påstand som på alle måder er udtryk for skriverens manglende viden om Panerai. Icon_twisted
Jeg er HELT enig i at Hannover´s indlæg er gode. Icon_e_biggrin
Citat:Panerais kollektion er for stor og rodet, hvis man ser iforhold til deres produktionstal. De burde køre med nogle enkelte "hommage" modeller som deres 210 og 111, et par LE om året, og så ligesom komme videre med deres manufakturmodeller. Der er for meget "rod" indimellem, og alt for meget ETA, de kan jo godt andet, så gør det dog!
Hej Magnum Icon_cool
HELT enig!!
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2009, 09:32 AM
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af jacob jensen - 31-07-2009, 09:33 AM
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af Pj_pam - 31-07-2009, 02:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)