31-07-2009, 12:11 PM
Pj_pam Skrev:Citat:IMponerende !! Tifosi-loyaliteten altså - - -Ja, hvis bare alle ville være det.
Citat:værkerne i de der Panerai modificerede Rolexer (3646"Kampfschwimmer" & 6152/1)var sguStandart eller ej, så er det da super cool "genbrug", ville gerne ha den slags "standart" i mit ur.
heller ikke andet end standardvarer - -Cortebert (med Rolex stempel) & Angelus var leverandører af
arbejdsheste - ikke høj horologi
Citat:..... "can of worms" at begynde at rode i Panerai & Panerais Eft.'s historieNej, så længe du ved´noget om det du udtaler dig om og ikke skriver lort (som indlæget jeg kommenterede), så holder jeg mig i ro.........helt i ro
Klap lige hesten, det behøver vel ikke blive, eller skulle opfattes, som noget personligt angreb.
Du kunne jo komme med nogle gode og saglige modargumenter til hans menninger. Dine indlæg er kun sure.(bortset fra den med leverandør)
Personligt kan jeg godt lide Panerai og har 2 modeller, men jeg har det med Panerai som med AP ROO: Fede ure, men nu kan den ged efterhånden heller ikke kneppes mere. Det er efterhånden dyremishandling.
Panerais kollektion er for stor og rodet, hvis man ser iforhold til deres produktionstal. De burde køre med nogle enkelte "hommage" modeller som deres 210 og 111, et par LE om året, og så ligesom komme videre med deres manufakturmodeller. Der er for meget "rod" indimellem, og alt for meget ETA, de kan jo godt andet, så gør det dog!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)