Skal man have et Fortis Pilot Professional ?
For mig - men ret mig hvis jeg skyder forkert - er beskrivelse som jeg har taget fra den viste hjemmeside http://www.look4fashion.dk/international...hp?id=4857
. Det er ikke uden grund at man i den lange reference liste også finder flyvevåben som US Airforce, Deutsche Luftwaffe og Swiss 11 Fighters, det velrenommerede PC7 kunstflyveteam.
Rent ud sagt sales talk, og også den mindre seriøse type af slagsen. Jeg tror ikke der kan være tale om andet end at skrive F16DK eller Irma på skiven. Det kan da godt være at US Airforce, DL osv helt som jeg forstår F16 folkene i DK ønsker det, har villet ha et ur med deres navn på, men Fortis er mig bekendt ikke leverandør til US Airforce, Deutsche Luftwaffe osv - det er at smykke sig med lånte fjer. Korrekt mig i som ved bedre hvis jeg tager fejl.
25 K for et sådan ur - limited til 25 eks - er i min optik rent svindel - Uret er ikke i nærheden af den pris. Det betyder ikke at det ikke er et glimrende ur, og vil vise tid korrekt i masser af år med minimum service, ligesom det har de karakteristika som flyver ure har, men drop det der med "limited 25 eks - lev til xxx airforce" i den hjemmesides beskrivelser, det er rent gas TROR jeg absolut
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af hannover_dk - 29-07-2009, 12:15 AM
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-07-2009, 09:32 AM
Re: Skal man have et Fortis Pilot Professional ? - af jacob jensen - 31-07-2009, 09:33 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)