15-07-2009, 11:08 PM
Tio Malo Skrev:Intet, INTET er sikkert. og så dør vi alle i sidste ende... sørgerligt, ikke ?Det lyder for mig som om det trods alt er rimeligt sikkert det der. Jeg kender godt nok nogen som har overlevet hidtil, men de er også en del under 100 år
Cheerio - John
Jeg kan jo kun give Morgan ret i at risikoen lurer hvis det er rene scammere, men uret skal jo frem til betaleren, og der har man en vis sikkerhed i form af oplysninger man kan søge på pågældende.
Har din forbindelse til ham haft naturlige årsager - eller har han henvendt sig helt ud af det blå (forget it)
Kan man finde ham på hans adresse i officielle adressekataloger fra landet - send evt et alm (luftpost) brev og bed om Email svar.
Har han fastlinietelefon som man kan ringe til
Er det et land som man i sin "fordomsfyldthed" altid vil være bange for (for folk i USA hedder det ofte Italien sjovt nok)
Kan han give referencer til nogen fra måske kendte ur-fora - eller andet sted han har købt et ur der evt kan spores
Det var vel standarderne man (jeg) oftest ville være tilfreds med (sælger ikke ure men andet) - men:
Slut kravet kunne være: Kan han evt komme med en bankreference som din egen bank kan se er ok
Alt afhænger jo også af beløbet - man kan jo bedre chance lidt for 10.000 kr end for 200.000 kr
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)