Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år.
Pr. min ringe hukommelse havde jeg følgende ure sidst huset var fyldt med urtosser...

Omega Seamaster 2254
Breitling Steelfish
Breitling SuperOcean Professional, byttet væk samme dag
Tutima DI300, byttet væk samme dag
Seiko Sumo, solgt til urtræffet
Kobold Soarway Diver Seal, byttet mig til denne under urtræffet
Enzo, solgt 2 dage efter
Tissot LeLocle, det eneste ur jeg stadig har
Sinn U1, leveret denne dag.
Omega Planet Ocean 42mm
Tissot Seastar 1000

Dagen før vandt jeg en auktion på en Breitling Seawolf i nystand, til kr. 7500. Denne er solgt igen (2 gange). Mit første Rolex var på vej, men kom først tirsdagen efter. Solgt igen om fredagen, primært fordi jeg skulle bruge penge til Seawolfen, og en Seiko MarineMaster.

I mellemtiden har jeg haft,

IWC Aquatimer (2 stk.)
Planet Ocean (2 stk.)
Omega Speedmaster
Omega Railmaster chrono
Omega Seamaster GMT
Mühle Glashütte Rasmus
Certina DS First
Oris TT1 47mm
Panerai PAM24
Tag Heuer Aguagraph
Breitling Seawolf grå
Fortis MarineMaster (2 stk.)
Seiko Sumo
Glycine Diver
Revue Thommen Diver og en del andre, som jeg ikke lige kan komme på nu.....

Lige nu slås jeg lidt med økonomien, jeg har stadig ingen løn modtaget siden april. Derfor er Pam24 solgt, dog har jeg købt et par billigere ure. Så status lige nu,

Sinn U1
Rolex Submariner 14060m
Oris TT1 1000m
Tissot LeLocle
Orient Diver 300
Longines Legend Diver

og et Doxa Sub750 Professional på vej fra England. Sælger nok 2 mere hvis ikke tingene retter sig lidt....

Troede på et tidspunkt at jeg kunne holde mig til 2-3 ure.... Det kommer nok aldrig til at ske. Jeg bliver nok ved med at købe og sælge. Men hvis nogen af mine ure er keepers, bliver det nok Rolex Sub'en.....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år. - af jacob jensen - 14-07-2009, 10:56 PM
Re: Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år. - af Tukjær - 14-07-2009, 11:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)