Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år.
Super lækker samling du har, Danny Icon_cool

Dog, synes jeg, at både LV og Zenith godt kunne være at finde i din nuværende samling, uden du gav afkald på begrebet "finere horologi" Icon_e_wink

Mit budget er slet ikke i nærheden af dit, hvorfor jeg kraftigt må prioritere hver eneste udskiftning jeg gør mig, ligesom mine ure ikke er "ønskeure" for mange herinde. Mit omdrejningspunkt er stadig Seiko divere, men nu med dén vinkel, at jeg har MM300 som min top, og så supplerer jeg med modeller med klassisk islæt, eller modeller med lidt "kant".

Jeg supplerer mine Seiko divere med - for mig - andre ure, som jeg synes kunne være spændende, og som ligger inden for min økonomiske formåen. Lige nu, der har jeg en TH Aquagraph til Seiko urene, ligesom jeg forhåbentlig også kan lande en Sinn U1 SDR - nu får vi se.

Der skal da være et enkelt billede i tråden. Det bliver af min Aquagraph, som trods dens ringe popularitet bland horologisterne herinde, har imponeret mig ganske meget:

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år. - af Joepete_phpbb3_import15783 - 14-07-2009, 10:45 PM
Re: Hvad er der sket med jeres ursamling det sidste år. - af jacob jensen - 14-07-2009, 10:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)