10-07-2009, 11:49 AM
Space22 Skrev:Tak for de forskellige svar.JEP to fluer med et smæk - selvfølgeligt skal et så fint ur vækkes til live. Din mor bruger det ikke, så det skal lokkes ud af hende uden penge til det gode formål
Mht. størrelsen så er det desværre et dameur.
Tror næsten jeg vil prøve at få det sat i stand, det er da næsten synd at det bare ligger i en skuffe. Det kan være jeg kan købe det billigt at mine forældre, og så give det til kæresten.
Det kunne jo gøres på en måde, hvor man så i samme omgang selv præsenterer sit næste urkøb..
Ind til ex Krognos på Frederiksberg Alle (ferie et par uger) eller Mølbak, Farimagsgade hvis du er fra København, Jylland = Horsens, Halse på gågaden - eller naturligvis en del andre begge steder, og bed om en GOD pris for et service. Nyt glas og fuld service skal du kunne hente for ca 1000 kr. Så er der remmen. Enten vælger du selv så du kan præsentere et færdigt ur for kæresten, eller du giver hende det uden rem (nok mindre sjovt) og lader hende selv vælge. Køber du rem det rigtige sted, (mange steder) tror jeg du kan få dem til at montere en rem - beholde mærkerene på den, og være villige til at skiften den igen med en anden hvis kæresten er i bytte humør
Det kan være hun ikke vil ha det som dagligdagsur, men et Omega Guldur kan bruges til masser af lejligheder, og bliver flot - du så Bauns billeder af en herresag, og sådan bliver det
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)