08-07-2009, 01:42 PM
Der er stadig god tid til jeg skal på ferie, men visse ting er det jo en fornøjelse at være i god tid med.
Fremfinding og udvælgelse af hvilke ure der skal med er en sand fornøjelse...
Og resten skal jo pakkes i passende poser så de kan komme i bankens box, som ikke er ret stor. Bestikposer eller lignende er super ril dette.
Men pakningen af ure til ferien. Ja - hvor går turen hen - og hvad skal der ske?
Jeg tager familien med til Sverige til en lejet hytte som ligger på en grund direkte ned til en sø.
Så overskrifterne er fiskeri, bådture, snorkling, gril, læse og dase. En tur til byen og lidt lokal mad bliver det nok også til.
Her er det forløbige udvalg af ure til turen:

6 ure må kunne gøre det - hvad tager du med på turen?
vh baun
Fremfinding og udvælgelse af hvilke ure der skal med er en sand fornøjelse...
Og resten skal jo pakkes i passende poser så de kan komme i bankens box, som ikke er ret stor. Bestikposer eller lignende er super ril dette.
Men pakningen af ure til ferien. Ja - hvor går turen hen - og hvad skal der ske?
Jeg tager familien med til Sverige til en lejet hytte som ligger på en grund direkte ned til en sø.
Så overskrifterne er fiskeri, bådture, snorkling, gril, læse og dase. En tur til byen og lidt lokal mad bliver det nok også til.
Her er det forløbige udvalg af ure til turen:

6 ure må kunne gøre det - hvad tager du med på turen?
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)