08-07-2009, 10:48 AM
Tja, mine hedeste ønsker må vel se sådan ud. Prisloftet på 100.000 kr. er jeg nødt til at bryde for visse mærkers vedkommende.....
Omega - Omega Ploprof (ser umiddelbart fedt ud, men har ikke haft det på armen endnu, så det kan være det ikke er mig alligevel).
Rolex - En SD/SM'er (har ikke lige nogen specielle præferencer)
AL&S - Helt klart et "Richard Lange" (koster i billigudgaven i guld ca. 157k på danske plader - Ole Mathiesen 2009 priser)
PP - Kender ikke så meget til PP, men et Nautilus eller et Årskalender (ref. 5396).
IWC - Ingenieur eller Aquatimer fra deres Vintagekollektion.
Blancpain - Fifty Fathoms.... mums. mums... mums.
Glashütte Original - Senator Navigator Panoramadato, Senator Sixties.
Ulysse Nardin - Maxi Marine
JLC - Memovox Tribute to Polaris edition 1968. Kan supergodt lide denne type udseende (samme stil som på IWC AT vintage og Longines
Legend diver)
Gérald Genta - Arena Spice (Retro Sport).
Breguet - Marine
Dirk Dornblüth & Sohn - Centralsekunder eller hans regulator. Jeg nøjes med discountudgaverne i stål.
Nå!!, tilbage til virkeligheden og fortsætte lottospilleriet
God dag til alle.
Hilsen Peter
Omega - Omega Ploprof (ser umiddelbart fedt ud, men har ikke haft det på armen endnu, så det kan være det ikke er mig alligevel).
Rolex - En SD/SM'er (har ikke lige nogen specielle præferencer)
AL&S - Helt klart et "Richard Lange" (koster i billigudgaven i guld ca. 157k på danske plader - Ole Mathiesen 2009 priser)
PP - Kender ikke så meget til PP, men et Nautilus eller et Årskalender (ref. 5396).
IWC - Ingenieur eller Aquatimer fra deres Vintagekollektion.
Blancpain - Fifty Fathoms.... mums. mums... mums.
Glashütte Original - Senator Navigator Panoramadato, Senator Sixties.
Ulysse Nardin - Maxi Marine
JLC - Memovox Tribute to Polaris edition 1968. Kan supergodt lide denne type udseende (samme stil som på IWC AT vintage og Longines
Legend diver)
Gérald Genta - Arena Spice (Retro Sport).
Breguet - Marine
Dirk Dornblüth & Sohn - Centralsekunder eller hans regulator. Jeg nøjes med discountudgaverne i stål.
Nå!!, tilbage til virkeligheden og fortsætte lottospilleriet
God dag til alle.
Hilsen Peter

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)