07-07-2009, 01:26 PM
Her holder jeg med John og siger at det 90 % kommer an på hvor og af hvem det bæres. Næsten ALT hvad der bæres i en narko bule er vel pimp? Men ok vi er da også enige om at visse modeller afspejler mere pimp end andre. Det er ikke uden grund at et Sub TT med blå skive går under betegnelsen "brugtvognshandler modellen"
Eller at JLC kaldes "the watchmakers watch". Det er så de 10 % der afviger.
Et klassisk 36 mm guld Rolex Datejust/Daydate med hvid skive og diskret rem er vel ikke voldsomt mere pimp end et tilsvarende Omega/PP/JLC? Jeg tror ikke der er mange der spotter Rolex på skiven med mindre man er lidt urnørdet. Jeg er personligt aldrig blevet konfronteret med de guld Rolex modelller jeg til tider har haft på armen. Nu vælger jeg så også at bære ur efter situationen og er der chance for at blive stemplet pga. uret, vælger jeg ofte noget AP som ingen kender...
/Mads
Et klassisk 36 mm guld Rolex Datejust/Daydate med hvid skive og diskret rem er vel ikke voldsomt mere pimp end et tilsvarende Omega/PP/JLC? Jeg tror ikke der er mange der spotter Rolex på skiven med mindre man er lidt urnørdet. Jeg er personligt aldrig blevet konfronteret med de guld Rolex modelller jeg til tider har haft på armen. Nu vælger jeg så også at bære ur efter situationen og er der chance for at blive stemplet pga. uret, vælger jeg ofte noget AP som ingen kender...
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)