how many bloggers are in the pockets of watch makers?
Tio Malo Skrev:
Citat:Har i som har væretf herinde længe, indtryk af at der er brugere som på grund af tilknytning til et ur firma, pådutter os bestemte meninger?
DK er vist lidt for lille for den slags, altså når vi ser bort fra det at ens hobbyinteresser og arbejde nogen gang har en logisk sammenhæng.
Men helt så uskyldsrene er vi nu ikke hellere; den unævnlige ursitets grundlægger lavede noget hidsigt lobbyarbejde på vintageure.dk for Dubai & Schaldenbrand og det var nu meget målrettet... delvis fordi Kristian blev meget begejstret af mærkets historie, de værker der blev og bliver brugt & hele konceptet.
Men når hans finansielt artilleri så begyndte at importere mærket, kunde jeg ikke at lægge mærke til den markedsføring han & kammerater førte for DS. (NB. Intet forkert i det IMHO)
Eller... har jeg opfattet det hele forkert ?
Cheers - John

Er nok også det eneste jeg kan tænke på, der er derhenne af: D&S + den anden side.

Men som du er inde på, John, så kan han sagtens have været interesseret i mærket, helt uden bagtanket, og bagefter blevet involveret økonomisk.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 05-07-2009, 08:23 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 05-07-2009, 08:41 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 05-07-2009, 09:11 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af RunesS_phpbb3_import15750 - 05-07-2009, 10:54 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 06-07-2009, 06:54 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 06-07-2009, 07:29 PM
Re: how many bloggers are in the pockets of watch makers? - af jacob jensen - 06-07-2009, 07:52 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)