04-07-2009, 10:05 AM
jacob jensen Skrev:Hvis jeg tager et JLC og et Lange til 1 mill så tror jeg ikke på at Lange er streets ahead on finish for nu at blive i dit sprog (uden helt at vide hvor langt det erhi jacob,i agree with the history bit.i can only go on what i have read on the net about lange i am no watch maker.and every article i have read on the discussion of top brands quality and finish puts lange at no 1.i cannot quote all of them,there are so many.in denmark even a patek dealer,very well known.he said that lange is a quality he as never seen before.and he was not trying to sell me one.i have no favourite watch as such,i just try to be honest.and i read and listen to people who know what they are talking about.there is a slight tendency in denmark to listen to much to people who are enthusiastic,but not respected internationl experts.i mean no disrespect to these people,but they really should read more from the big wide world.and by the way i have owned many different brands,they all do something well.lange is far from the perfect watch,its history is no match for pp.vacheron,ap.and design is a personal choice.but lange is at this time in history the best made factory produced wristwatch you can buy.quote willy the angry)
Jeg tror stadigvæk på at det også kommer an på om man har en personlig favorit
bla. mærkerne(det har jeg også selv)
Men hvad er det så som Lange gør ved deres ure der får PP,VC,AP og JLC til at ligne rene kina ure når man måler på rå finish hvis vi snakker ure i samme prisleje![]()
streets ahead er trods alt et pænt forspring(håber der er en rigtig expert der kan svare)
Jeg er med på Lange er et super ur men mærket har også svagheder i mine øjne,det taber lidt på historien over for de andre som sagt,så syntes jeg heller ikke de kan fremvise en ligeså bred vifte af forskellige ure som de andre mærker kan,de gør det jo mest i dress må man sige det mener jeg også er en svaghed
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)