30-06-2009, 01:39 PM
Jeg har jo aldrig ejet en Seamaster, men som jeg lige umiddelbart ser det - og læser f.eks. Bauns indlæg - så opsummerer modellen meget godt Omegas Diver program og historie - i ét enkelt smukt ur. Lidt ligesom den oplevelse jeg har haf med min MM300
Panerai er bestemt også interessant for mig. Jeg er dog meget i syv sind omkring modelvalg ...
Panerai vil måske tilføre noget til samlingen, som hverken Seiko eller Omega har - denneher uforklarlige "IT" ting ...
Umiddelbart, så er valget vel, hvorvidt jeg skal følge Diver-stilen og dermed supplere med enten Panerai eller 2254 - ja eller Rolex, selvfølgelig. Alle kan jo indgå i samlingen. Alternativt, så skal jeg droppe "samle" tanken, og så blot have et par ure, som er klassiske på hver deres felt ...
Velkommen hjem fra feire, Kenn - håber I har nydt det
Panerai er bestemt også interessant for mig. Jeg er dog meget i syv sind omkring modelvalg ...
Umiddelbart, så er valget vel, hvorvidt jeg skal følge Diver-stilen og dermed supplere med enten Panerai eller 2254 - ja eller Rolex, selvfølgelig. Alle kan jo indgå i samlingen. Alternativt, så skal jeg droppe "samle" tanken, og så blot have et par ure, som er klassiske på hver deres felt ...
Velkommen hjem fra feire, Kenn - håber I har nydt det
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)