29-06-2009, 06:58 PM
Hvis man tager udgangspunkt i din glæde for divere generalt og at du vil have noget i samme
stil/smag.
Så ville jeg foreslå at du kigger hos Omega kigger på Seamaster og POerne og ikke køber
noget før du også har tjekket Rolex sub og IWC AT ud også.
Seamasterne og POerne ligger lige for syntes jeg du får meget ur for pengene pakket ind
i et klassisk design (de passer til dine SEIKOer syntes jeg)
Et Rolex sub gør det samme som Omegaerne og var jeg i dine sko var det det jeg købte
det er dykker design i dets reneste/smukkeste form.
IWCeren kan give din samling et godt twist syntes jeg super kvalitet for pengene er det også
designet skiller sig lidt ud med de mere stramme linier,og helt klart mit valg nummer 2 (den er meget tæt på Rolexet
)
stil/smag.
Så ville jeg foreslå at du kigger hos Omega kigger på Seamaster og POerne og ikke køber
noget før du også har tjekket Rolex sub og IWC AT ud også.
Seamasterne og POerne ligger lige for syntes jeg du får meget ur for pengene pakket ind
i et klassisk design (de passer til dine SEIKOer syntes jeg)
Et Rolex sub gør det samme som Omegaerne og var jeg i dine sko var det det jeg købte
det er dykker design i dets reneste/smukkeste form.
IWCeren kan give din samling et godt twist syntes jeg super kvalitet for pengene er det også
designet skiller sig lidt ud med de mere stramme linier,og helt klart mit valg nummer 2 (den er meget tæt på Rolexet
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)