29-06-2009, 06:14 PM
Jeg tror du skal overveje hvad det er du vil have - som dine Seikør ikke giver dig!
Et mere prestige fyldt navn?
Et kendt Swiss made mærke?
Noget der signalerer luksus?
eller....
Det er nemt at sige Seamaster eller PO, men på en eller anden måde kunne jeg måske forestille mig at de er for tæt på kvalitetsurene fra Seiko - i stil, kvalitet og image!
Måske mærker som IWC eller GP ville tilføre noget lidt mere "ur som kendere kender" til håndleddet og samlingen - også Zenith er en mulighed.
Seiko, Rolex og Omega - dem kender alle jo!
Men ingen tvivl - jeg ville selvfølgelig gå efter en Omega selv! Og her ville en HV stå højt på listen, hvis det skulle være nyere og en Speedmaster hvis Vintage!
vh Baun
Et mere prestige fyldt navn?
Et kendt Swiss made mærke?
Noget der signalerer luksus?
eller....
Det er nemt at sige Seamaster eller PO, men på en eller anden måde kunne jeg måske forestille mig at de er for tæt på kvalitetsurene fra Seiko - i stil, kvalitet og image!
Måske mærker som IWC eller GP ville tilføre noget lidt mere "ur som kendere kender" til håndleddet og samlingen - også Zenith er en mulighed.
Seiko, Rolex og Omega - dem kender alle jo!
Men ingen tvivl - jeg ville selvfølgelig gå efter en Omega selv! Og her ville en HV stå højt på listen, hvis det skulle være nyere og en Speedmaster hvis Vintage!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)