27-06-2009, 04:16 PM
Taler vi SD skal man ikke gå vintage vejen hvis man vil spare penge. Det billigste (semi)vintage SD er et 16660 som jo til forveksling er et 16600, med mindre man vil have et matskivet. det er lidt dyrere end 16600. Det billigste SD er et 16600 og skal det være rigtig vintage (læs plexi) koster det fra 60 k.
Når det så er sagt ville jeg til hver en tid foretrække et Sub 5513 frem for et SD 16600. Men det er nok min svaghed for vintage der skinner igennem. Sub´en virker også visuelt større og i mine øjne langt mere harmonisk end 16600, som heller aldrig er blevet et hit på min arm
Desuden har jeg det lidt svært med café modellerne, som jeg anser 16600 at være en af
Altså et af de ure "ikke kendere" ofte sidder og flasher og har læst var et "must have" i et trendy urban magazin
/Mads
Når det så er sagt ville jeg til hver en tid foretrække et Sub 5513 frem for et SD 16600. Men det er nok min svaghed for vintage der skinner igennem. Sub´en virker også visuelt større og i mine øjne langt mere harmonisk end 16600, som heller aldrig er blevet et hit på min arm
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)