24-06-2009, 11:18 PM
jacob jensen Skrev:Jeg kan som sådan kun være enig i at ting skal udvilke sig,men jeg syntes bare ikke frisindetDu forstår mig bare ikke du, og det må så bare ha lov at være det. Jeg taler da ikke om frisind for betegnelser,
er det samme når vi så snakker om hvad der er dress og hvad der ikke er hannover_dk![]()
Hvis en glas bagkasse på et dykker/tool ur nu skal ses som udvilkning så kan hvad vi
betegner som dressure jo også udvilke sig så vi heller ikke køre i samme rille der eller hva![]()
Jeg mener (stadigvæk) ikke at en glasvæg hører hjemme på et tool/dykkerur
ligesom der er ure jeg aldrig vil sige kan gå til dress,ingen udvilkning hjælper der
Jeg synes overhovedet ikke bagside materialet på et ur skal afgøre om det er dress- sports - tool - o.l - det er jo en søgt diskution for at opnå at et dykkerur pludseligt skal være dress.
Der er vel ikke noget i bestånde diffinationer som siger glas bagside ike er det ene eller andet, Det er funktion som bestemmer - tyndt - under manchet dress - tykt, bezel - 2000 m tool eller dykker osv - jeg tror ikke vi kommer nærmere og står gerne af her hvis ikke noget stort nyt opkommer - du har helt lov at ha din mening - som er lige så god som min givet
En dag vil jeg også ha en Rolex DS dress lover jeg (hvis jeg mister forstanden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)