Hvad koster det at få et ur pudset op?
Hulk, snøft ... lad nu være med at sende uret til "skampolering" ... Icon_e_sad Gør selv arbejdet ... blidt, blødt og nydende ... du vil elske det - og det vil dit ur også Icon_e_wink

Min MM300 lænke kunne let have fået betegnelsen "krigsveteran" - især spændet var totalt skramlet - men efter en del kærlighed og omsorg, så er lænken tilbage på fuld styrke Icon_e_wink

Foto taget med blitz lige på - så det er råt for usødet !

İmage

Indersiden af lænken var meget ridset og beskidt, så jeg troede at jeg skulle bestille en ny lænke

İmage

Heldigvis, så gjorde jeg arbejdet selv. Det var rå-hygge (ja, jeg er sær !) og yderst tilfredsstillende arbejde at kunne nyde frugterne af efterfølgende Icon_e_smile

Lad mig lige sige: "Kunsten" ved at ordne sit ur/lænke, er ikke så meget det at kunne polere og ordne, men mere dét at vide, HVORNÅR man skal stoppe ! Det lyder lidt underligt, men måske vil du give mig ret på et tidspunkt ...
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvad koster det at få et ur pudset op? - af KK - 21-06-2009, 10:40 AM
Re: Hvad koster det at få et ur pudset op? - af Joepete_phpbb3_import15783 - 22-06-2009, 12:18 AM
Re: Hvad koster det at få et ur pudset op? - af jacob jensen - 22-06-2009, 12:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)