Deltagere i JLC Masterclass lørdag 20/6?
cfnissen Skrev:Hej Jens-Kristian,

Jeg var derinde i går. Du kan godt glæde dig.

Det første du vil møde er en helt speciel sær-udstilling af nye JLC-modeller, inkl. Duometre og nogle andre småting til 2 mio./stk...

Så er der Amvox 2 modeller - den første i PVD og så DBS. Så er der et skab med dykkerure, inkl. de nye Navy Seals. Reverso har også sin lille udstilling med de to nye store Reversoer - hamrende flotte. Endelig er der et skab med juvel-ure - inkl. det lille bitte selskabsur sat ind i et fantastisk diamantarmbånd.

Og så skal vi ikke glemme kufferten fra deres seneste annoncer - den med alle deres forskellige calibre i....det er fantastisk at se.

Mine favoritter: Amvox 2 DBS, Den nye store Reverso kun med sekunder og så selvfølgelig Master Compressor Navy Seals Alarm...

Der er jo også et Atmos 561 - den nye model designet af Mark Newson. Ganske flot.

Selve undervisningen er god - kombination af pc-baseret start og så hands-on på urene. Du skiller ikke helt så meget ad som du kunne få lov til sidste år - til gengæld lærer du en masse om en chronograph - ganske sjovt.

Enjoy!

Claus
Tak for sidst, det var en super fed dag med en fantastisk udstilling af lækre ure og værker.

Jeg skal nok prøve at uploade nogle billeder en af de næste dage.

Glæd dig til en spændende dag.
Brian
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Deltagere i JLC Masterclass lørdag 20/6? - af Brisle - 17-06-2009, 09:02 PM
En festlig dag - af jk_phpbb3_import15746 - 20-06-2009, 08:32 PM
Re: En festlig dag - af guru13 - 20-06-2009, 09:01 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)