16-06-2009, 01:48 PM
John S. Skrev:Hej
JLC Extreme World W-Alarm 18 k gold Valentino Rossi kunne igen være et godt valg. Uret er godt opbygget og som du selv nævner er der titanium i siderne og guld alt efter hvilken model der vælges.
Stor fan er jeg af uret og her et år efter er det stadig den samme glæde ved at have uret på.
Har du evt. tænkt på IWC Big Pilot i guld og deres sorte eller brune krokorem. Skiven er bestemt ikke "rodet" at se på og ydermere er uret behageligt at have på hånden. Som du selv har beskrevet har uret 7 dages gangreserve.
Men jeg ved at du holder meget at APP, men hvorfor så ikke Offshore i guld eller stål og med en matchende krokorem eller gummirem.
Vedr. valg af guld. Rosegold er som du allerede ved mere mørk og ser "super" godt ud uden at være "fimset". Sådanne vil kunne bruges til jeans og jakkesæt.
Men lad os høre nærmere hvad valg du kommer til.
Hilsen John
Problemet med at vælge en Offshore kan vel også være at den kan være svær at finde i rose gold til under 120k.
Efter min helt egen, og meget subjektive mening, synes jeg faktisk også at kasse design og finish er langt bedre på Royal Oak Chronografen end hos Offshore modellen især hvad angår chrono pushers og den dårligt producerede gummirem, men det er jo en helt anden diskussion...
Martin Issing

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)