14-06-2009, 12:44 PM
Jeg overrasker nok ikke så mange med mit valg. En Eterna Valjoux 22 fra ca 1936-38 i stay-right kasse med art nouveau super speicelle lugs og en meget velbevaret skive, som var det ur der fangede mig for kolonnehjuls værk sagen og er skyld i en stribe af den type ure i bank boksen

En Eterna 3000 helt magen til den min far altid gik med, og som er skyld i en stribe Eterna ure i samlingen

her med en speciel skive fra Beyer ur butikken i Zürich for nu at fylde lidt på

Et Omega som med matematisk snilde ud fra værksnummeret er fremstillet den 7 Juli 1950 - samme dag jeg så dagens lys

Men det er jo svært, jeg kunne ha lagt flere på, herunder et par 100 år gamle lommeure med de herligste værker, som også er krøbet ind i samler manien
vh

En Eterna 3000 helt magen til den min far altid gik med, og som er skyld i en stribe Eterna ure i samlingen

her med en speciel skive fra Beyer ur butikken i Zürich for nu at fylde lidt på

Et Omega som med matematisk snilde ud fra værksnummeret er fremstillet den 7 Juli 1950 - samme dag jeg så dagens lys

Men det er jo svært, jeg kunne ha lagt flere på, herunder et par 100 år gamle lommeure med de herligste værker, som også er krøbet ind i samler manien
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)