10-06-2009, 05:34 PM
Baun Skrev:Skidt med om det er i nærheden - jeg kører gladeligt 140 km - og lige forbi Odense for at hilse på min "Urmager" i Horsens!Jeg er lidt heldigere at have et par gode vintage butikker lidt nærmere (puha trafikken er ikke så sjov på Falkoneralle) så det bliver ikke lige Horsens, men jeg er helt enig. Folk der er kendte som Peter, Krognos, Mølbak og flere andre, for service, og for mig mest af alt - pietet for vintage ure, så de ikke skifter løs uden aftale, og ikke bare kaster sig over en rensning hvis det går pænt og bare skal ha nyt glas eller en lille justering. De vil altid overleve.
De gode skal nok få nok at lave jo mere fokus der kommer på gode mekaniske ure!
Så du kan være helt rolig!
vh Baun
Samme steder kigger man da også på ure, nye eller brugte - og jeg er sikker på der stadigt kan sendes gode ure over disken til handler alle er glade for.
Det kan gøres billigere vil nogen sige, og ja det gør vi vel også alle lidt på skift, men der er andet end pris i det her
Jeg kan i øvrigt sige jeg støtter min lokale købmand og fiskemand ved sommerhuset - også for at holde liv i butikken - selv om det givet koster lidt ekstra, men så kan jeg også GÅ over efter avisen hvis jeg har glemt den.
vh (tom tønde
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)