Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet?
hannover_dk Skrev:Det betyder ikke jeg er uenig i prisbevidsthed som du sikker forstår, men langt det meste jeg køber i butikker, køber jeg til prisen (boremaskine - kontorstol, navigator osv.) og det kan du se som manglende lyst/behag ved at tinge om almindelige ting i DANSKE butikker - eller som magelighed

vh

Nej det ligner såmænd der mønster jeg selv følger. Ting man køber sjældent - boremaskiner, plæneklippere og en ny lampe, køber man et sted hvor man formoder prisen er ok - og betaler hvad de forlanger,

Ure - som vi køber væsentlig flere af fordi det er en hobby, købes på anden vis og til gode priser. Vi holder os orienterede om priserne og byder med når der er noget godt til en fornuftig pris. Somme tider er der dog noget man må have - og så betaler man bare hvad det koster!

For mit vedkommende, vil jeg så også gerne diskutere prisen når jeg køber større forbrugsgoder (over fx 10 K). Hvis de ikke er på tilbud undersøger jeg muligheden for at få en rabat eller måske købe et andet sted hvor bedre pris kan opnås. Jeg kunne ikke drømme om at se stort på flere tusind kroner!

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 06-06-2009, 03:14 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 07-06-2009, 08:49 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 08-06-2009, 12:06 AM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af baun - 08-06-2009, 11:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)