08-06-2009, 12:31 AM
jacob jensen Skrev:Morgans oplevelser giver et meget godt billede af hvor ekstreme folk kan være,og mon ille også han har handlet med folk fra de øverste lag i samfundet.JO da- jeg tror da heller ikke de øverste lag i samfundet er spor flinkere som helhed. Selv om jeg bestemt er prisbevidst, synes jeg min økonomi tillader mig at købe en boremaskine i et byggemarked, uden at jeg skal rundt i 4 byggemarkeder eller på nettet for at spare - på den måde burde en voksen økonomi (den man kan få når man har arbejdet i 40 år - ungerne er flyttet og og) tillade en en lidt mere lay back holdning til den vilde rabat jagt.
Ud fra hvad jeg har oplevet kan jeg kun nikke genkende til hans oplevelser,der er rigtig mange
mennesker som ikke skyer nogle midler for rabat (heller ikke de ulovlige)
MEN ja ja, de øverste lag indeholder bestemt også helt hæmningsløse mennesker, som lever i en opfattelse af, at hvis ikke man får ungens PS2 maskine faktureret som printer til kontoret, i kørselsregnskabet har 700 km fra Viborg til København og var indehaver af 4 dyre kameraer som forsvandt ved indbruddet - selv om sandheden findes et andet sted.
Jeg tror ikke det ene lag har det andet noget at sige. De lidt fattigere gør det nok fordi de synes de behøver, og de lidt højere, ofte fordi de fejlagtigt tror at sådan gør alle, det er en del af samfundet at undgå skat osv.
Når praleriet ind imellem går den vej - så spæner jeg den anden for ikke at blive pinlig i bemærkningerne
Sorry - det blev vel lidt off topic - så:
Jeg er meget glad for de butikker jeg handler i uden at kræve rabat generelt, og jeg diskuterer aldrig pris på reparationer med Krognos ex - Sådanne danske butikker er gode at have, og så blev det alligevel on-topic
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)