Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet?
Jeg har handlet med alt fra plasmaskærer til barnevogne nye og brugte vare og ALLE ligemeget
om de handler over nettet eller direkte med en person er interesseret i at spare så mange penge som muligt,hvis man siger noget andet tror jeg personligt ikke på det.

Det har INTET at gøre med om man har penge nok eller ej eller måske slet ikke skulle købe
den pågældene luksus ting.(alle sociale lag jagter den største mulige rabat)

Også selvom det drejer sig om (for nogle) "kun" 5-7k hør bare hvad Morgans erfaringer var
når han handlede ure med folk.(præcis det samme jeg har mødt så mange gange)

Jeg har ikke noget imod at folk søger den laveste pris når vi handler det handler om der er rimelighed i kravene,jeg gør det selv når jeg laver større køb(ca over 10k) alle købene har været personligt i en butik.(dog minus mine 2 ure) men det har altid været muligt at få rabat.

Jeg søger ikke den største mulige rabat så det bliver et tovtrækkeri om den sidste krone
men på køb over ca 10k vil jeg have rabat,og det er jeg ikke flov over om folk så tror
jeg er en fattigrøv eller styrtende rig er jeg total ligeglad med.

Jeg er meget tilhænger(hvis muligt) af at købe tinge i en butik hvor man selvfølgelig skal betale få service og andet i forbindelse med handlen,det gør jeg også gerne for den slags butikker er helt klart en glæde for bybillede og de kan jo også give en rabat.

Men jeg vil på ingen måde dømme dem der griber tingene an på en anden måde
og evt. jagter en større rabat på nettet det må de gerne for min skyld det få mig heller ikke til at tvivle på om de har råd,men som i er inde på man skal huske ikke at misbruge de
venlige sjæle i butikkerne.

Det er bla. også derfor jeg meget sjældent gå ind i en butik bare for at ose eller at prøve
noget jeg har derfor heller ikke prøvet et Deep Sea endnu (det kommer når pengene er der)

Men jeg dømmer ikke dem der gør der vi er jo heller ikke ens på det område,
kan den muligt større rabat over nettet gøre at handlen kan landes for dem forstår jeg da godt de handler over nettet,personligt ville jeg også lige tjekke hvad en "rigtig" butik kunne tilbyde med lidt forhandling måske de ikke er så langt fra hinanden Icon_cool
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 06-06-2009, 03:14 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 07-06-2009, 08:49 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 08-06-2009, 12:06 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)