Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet?
JK Skrev:For at komme tilbage til Sociologens oprindelige spørgsmål tillader jeg mig at citere ham fra en anden tråd i Rolex-forum:

Citat:[...]NB: For resten stor venlighed og forrygende service hos Klarlund!
Det forekommer mig, at Sociologen selv har givet svaret på sit spørgsmål i dette forum!

Hvis nogen tror, at vi i længden kan prøve ure og få vejledning hos Klarlund, Hvelplund, Halse m.m.fl. og så købe nettet, så tager man fejl!

Nej, jeg er ikke imod at spare penge og få rabat. Jeg vil bare gerne bevare en mangfoldighed af spændende butikker i vores store byer.

Jens-Kristian
Helt enig. Disse to tråde gengiver kimen til mit dilemma... Jeg føler lidt, at jeg 'snyder' de danske forhandlere ved at se og prøve ure hos dem, og så købe andetsteds... Omvendt har jeg svær ved at overbevise mig selv om, at jeg skal 'betale' 7K for de 10 minutters fremvisning/service (differencen mellem uret hos PT og prisen hos Klarlund)... Den gode 'behandling' har dog gjort indtryk på mig... (En modsat behandling hos Hvelplund har ligeledes resulteret i, at jeg aldrig kunne finde på at købe et ur i denne butik.)
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 06-06-2009, 03:14 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af Sociologen - 07-06-2009, 08:38 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 07-06-2009, 08:49 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 08-06-2009, 12:06 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)