Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet?
JK Skrev:For at komme tilbage til Sociologens oprindelige spørgsmål tillader jeg mig at citere ham fra en anden tråd i Rolex-forum:

Citat:Så fik jeg mulighed for at besøge Klarlund for at se lidt nærmere på Rolex Submariner

Hun mente dog, at Deep Sea liiiige var noget for en fyr med ’så store arme som mig’ så en af hendes kollegaer kom hen og lod mig prøve hans (de havde ingen til salg i butikken).

Til sidst fandt sælgeren en Planet Ocean 45 mm frem, som jeg prøvede.

NB: For resten stor venlighed og forrygende service hos Klarlund!
Det forekommer mig, at Sociologen selv har givet svaret på sit spørgsmål i dette forum!

Hvis nogen tror, at vi i længden kan prøve ure og få vejledning hos Klarlund, Hvelplund, Halse m.m.fl. og så købe nettet, så tager man fejl!

Nej, jeg er ikke imod at spare penge og få rabat. Jeg vil bare gerne bevare en mangfoldighed af spændende butikker i vores store byer.

Jens-Kristian

helt enig...

hvis vi alle prøver ure og får vejledning hos de danske forhandlere og køber billigere på nettet. .så er de danske forhandlere der nok ikke en dag..de kan ikke leve af service og vise ure frem..alene.. Icon_e_biggrin de skal også tjene nogle 10.000 kr sedler på ure..

og ja jeg køber og prøver kun hos danske forhandlere.. og når jeg får min "fast kunde rabat" så er de ikke meget dyere end køb på nettet.. Icon_e_biggrin og så er det på hånden med det samme.. Icon_e_biggrin

blot min mening...
Mvh Hr.holm
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 06-06-2009, 03:14 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af hr.holm_phpbb3_import15766 - 07-06-2009, 08:04 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 07-06-2009, 08:49 PM
Re: Hvorfor købe ur hos (dansk) AD og ikke på Nettet? - af jacob jensen - 08-06-2009, 12:06 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)