07-06-2009, 07:52 PM
For at komme tilbage til Sociologens oprindelige spørgsmål tillader jeg mig at citere ham fra en anden tråd i Rolex-forum:
Hvis nogen tror, at vi i længden kan prøve ure og få vejledning hos Klarlund, Hvelplund, Halse m.m.fl. og så købe nettet, så tager man fejl!
Nej, jeg er ikke imod at spare penge og få rabat. Jeg vil bare gerne bevare en mangfoldighed af spændende butikker i vores store byer.
Jens-Kristian
Citat:Så fik jeg mulighed for at besøge Klarlund for at se lidt nærmere på Rolex SubmarinerDet forekommer mig, at Sociologen selv har givet svaret på sit spørgsmål i dette forum!
Hun mente dog, at Deep Sea liiiige var noget for en fyr med ’så store arme som mig’ så en af hendes kollegaer kom hen og lod mig prøve hans (de havde ingen til salg i butikken).
Til sidst fandt sælgeren en Planet Ocean 45 mm frem, som jeg prøvede.
NB: For resten stor venlighed og forrygende service hos Klarlund!
Hvis nogen tror, at vi i længden kan prøve ure og få vejledning hos Klarlund, Hvelplund, Halse m.m.fl. og så købe nettet, så tager man fejl!
Nej, jeg er ikke imod at spare penge og få rabat. Jeg vil bare gerne bevare en mangfoldighed af spændende butikker i vores store byer.
Jens-Kristian

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)