07-06-2009, 06:50 PM
watchfreak2003 Skrev:Micki Jensen Skrev:Som Claus skriver, så sælger man jo igen. Men jeg siger da ikke nej til at købe en bil som jeg kan sælge videre med en fortjeneste på 10.000 kr. Jeg er på SU, så jeg er på ingen måde godt stillet, det er mere et spørgsmål om at handle med sund fornuft
Interessant! Enlighten me please!
Hvis i får tilbudt en bil til, skal vi sige 300K som i med sikkerhed ved i kan sælge videre til 310K …… i har 22K gemt under hovedpuden, hvordan får i så finansieret de sidste 278K når man er på SU? Hvis det blot handler om at (om)prioritere vil jeg påstå i er økonomisk bedre stillet end de fleste!
Min pointe er: Hvis den personlige formue består af 32K, og uret man drømmer om vejl. koster 30K er det vel kun naturligt at man prøver at få prisen presset ned til ca. 25K.
Personligt synes jeg så ikke man har ”råd” til noget så ligegyldig luksus, som et ur.
Jesper
Jeg har tjent lidt penge på poker, ellers var jeg heller ikke hoppet i gang med at læse igen.
Jeg tror i bund og grund vi er enlig, det jeg mener er hvis man har sat 32K til side til ur, og det naturligvis ikke er ens sidste penge/formue, men KUN penge som man er villig til at smide en denne tosset hobby
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)