07-06-2009, 02:07 PM
Tusinde tak for alle jeres svar!
)
IWC AT har jeg ikke tidligere stiftet bekendtskab med… Måske jeg liiiige skal lave lidt ’research’ på dette ur.
Men hvis PO kan købes nyt for ca. 15,5K og brugt for ca. 12K (hvilket jeg har set en 'pæn' én fra 2006 til), så er forskellen på tabet vel ikke så stort? Et salg kommer nok ikke på tale, før jeg har opsparet penge til DS (samt færdiggjort min ph.d. og fået en fast stilling), dvs. om 1½-2 års tid.
Så jeg vil gerne sætte de ca. 20K i ét ur til det 'pæne'
jacob jensen Skrev:Personlig ville jeg tage et Breitling Seawolf eller et IWC AT personlig syntes jeg det er lækkere ure.Jeg har kigget en del på Seawolf. Maskulint ur og rigtig lækker lænke (Pro II), men af en eller anden årsag, har den ikke lidt ’det’. (I givet tilfælde skulle jeg nok have slået til, da Illum havde 40 %-udsalg
IWC AT har jeg ikke tidligere stiftet bekendtskab med… Måske jeg liiiige skal lave lidt ’research’ på dette ur.
ClausT Skrev:Planet Ocean er lidt kedelig, men du bør nok prøve den. Køb en brugt, så mister du ikke så meget når du sælger den igen (for det gør du)Det er meget tænkeligt, da jeg er temmelig ’lun’ på Deep Sea’en
Joepete Skrev:Køb en diver til det grove, som koster det halve af dit budget, og køb så et ur til "pæn" for de resterende penge - så har du lidt forskelligt i din samlingJeg har allerede en ”diver til det grove” – et modded Monster
Kris Skrev:Jeg har en Girard-Perregaux Seahawk "To John Harrison" til salg. Måske det er noget for dig.Tak for tilbuddet, men uret falder ikke rigtigt i min smag.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)