07-06-2009, 09:07 AM
Tio Malo Skrev:Spørgsmålet er bare at hvis du brugte alt den tid til at lave penge, ville du så ikke have råd til at købe fra AD´en / en lokal greymarketmand istedet for at bestille hjem fra langbortistan uden at være streetwise og vide hvordan og ved at pive her om frygten for at blive snydt på nettet & hvordan man undgå importmoms etc...Tjo, der kan være noget om det, men modsat så er 'jagten' en væsentlig del for mig, når jeg kigger efter ure. Det samme er muligheden for at tale med 'jer' herinde - laaaaang de fleste giver venlige, konstruktive og hjælpsomme svar...
Cheers - John
Hvis vi taler konkret, så er "langbortistan", som du hentyder til, en forhandler jeg allerede har kendskab til (og har handlet med), "frygten for at blive snydt" har jeg også været 'igennem' og "importmoms etc." er ikke relevant, da der er tale om en forhandler i EU. Dette er emner, jeg har rejst og med stor interesse drøftet med folk herinde. Så såfremt du synes, at disse emner er uinteressante/irrelevante/malplacerede, kan du undlade at svare mine tråde... Det står dig frit for...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)