06-06-2009, 03:14 PM
Jeg mener helt klart det også kommer an på hvilke slags ure vi snakker om,der er altså forskel på om man har et med en almindelig ETA maskine (den kræver nok ikke de store lån i huset hvis det skal fixet) eller hvis man køber med et mærke/værk der er dyrt at rep. på.
Jeg mener også man skal gøre sig helt klart hvilke regler man er under hvis man køber på
nettet,hvis der skulle kommet noget på garantien.
Samt selvfølgelig sørger for at købe hos nogle som er kendt for at behandle deres kunder
ordenligt,men derfra mener jeg ikke det er så forkert/farligt at handle grey marked på nettet.
Jeg kendte INTET til bjarne (my watch) da jeg købte mit ORIS af ham jeg var heller ikke på dette forum,jeg kørte over til bjarne og gik ud fra mave fornemmelsen bjarne virkede så en
good guy (hvad han jo også er
) så vi lavede en handel som jeg var og stadigvæk er glad for
Man skal nok som udgangspunkt gøre det som man selv syntes er rigtig og er tryg ved
Jeg mener også man skal gøre sig helt klart hvilke regler man er under hvis man køber på
nettet,hvis der skulle kommet noget på garantien.
Samt selvfølgelig sørger for at købe hos nogle som er kendt for at behandle deres kunder
ordenligt,men derfra mener jeg ikke det er så forkert/farligt at handle grey marked på nettet.
Jeg kendte INTET til bjarne (my watch) da jeg købte mit ORIS af ham jeg var heller ikke på dette forum,jeg kørte over til bjarne og gik ud fra mave fornemmelsen bjarne virkede så en
good guy (hvad han jo også er
Man skal nok som udgangspunkt gøre det som man selv syntes er rigtig og er tryg ved
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)