15-04-2009, 02:05 AM
well jeg synes nu stadigvæk at et 8-tal er i overkanten for pågældende værk. karakteren 6/7 ville være passende. Jeg kan i hvertfald hurtigt komme i tanker om mikrorotor-værker fra 60-70 æraen som er ligeså langt flottere, som der er med robåd fra Jupiter til Mars. Det første som faldt mig i hu var selvfølgelig universal-geneve´s som efter min bedste overbevisning ligger et niveau/karakter over buren-værket. Efterfølgeren fik endnu et nøk på finishsiden og burde så have karakteren 10, hvilket er aldeles for højt, når man så kigger på et værk som piaget cal. 12p/1 og 12p/2. og endnu 1 til 2 niveauer op, - Patek!! Hvor i alverden skulle man så placere PP cal.240, som jo stadigvæk ikke er komplikationsværk???

Er et 10-tal ikke i overkanten??

Dette er både i æstetisk fremtoning og finishmæssigt burenværket overlegent!

Ups, så landede vi vist på 11-tallet(tror nok vi må tage 12-tallet med for at få plads til PP

Et par kvantumspring fra Burenværket og blot 3 karakterspring??? Den holder bare ikke!!!
Hvis Burenværket var en fristil fra 7-klasse: "hvad har du lavet i sommerferien", så må dette være en doktorafhandling i: "teser og modeller i Albert Einsteins relativitetsteori..."

Er et 10-tal ikke i overkanten??

Dette er både i æstetisk fremtoning og finishmæssigt burenværket overlegent!

Ups, så landede vi vist på 11-tallet(tror nok vi må tage 12-tallet med for at få plads til PP

Et par kvantumspring fra Burenværket og blot 3 karakterspring??? Den holder bare ikke!!!
Hvis Burenværket var en fristil fra 7-klasse: "hvad har du lavet i sommerferien", så må dette være en doktorafhandling i: "teser og modeller i Albert Einsteins relativitetsteori..."

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)