08-04-2009, 12:26 PM
Jeg synes også de der Seiko er flotte, og argumenterer ikke imod dem eller Certina, blot imod at Victorinox uret ikke til den lave pris, trods alt giver udemærket værdi for pengene.
Quarts kan man givet få til den pris, men jeg er jo til det mekaniske, og igen:
Ja Seiko er skam godt, mindst ligeså godt til prisen. Om man kan lide dem eller ikke udseendemæssigt målt mod Vicotorinox er rent individuelt, men jeg ved at en del unge - uretfærdigt, men sådan er verden
synes et navn som Victorinox med duft af Schweiz (og "dyre" Schweizer knive) klinger mere end Seiko. Uretfærdigt i det fald YES - måske tilmed forkert fordi jeg kun har det på fornemmelsen og efter at have spurgt 3 yngre som var entydige.
Jeg tror det er lidt forskellen på "os ursamlere" og så en ikke urmand der bare skal have et ur til et par tusinde kroner.
vh
Quarts kan man givet få til den pris, men jeg er jo til det mekaniske, og igen:
Ja Seiko er skam godt, mindst ligeså godt til prisen. Om man kan lide dem eller ikke udseendemæssigt målt mod Vicotorinox er rent individuelt, men jeg ved at en del unge - uretfærdigt, men sådan er verden
Jeg tror det er lidt forskellen på "os ursamlere" og så en ikke urmand der bare skal have et ur til et par tusinde kroner.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)