07-04-2009, 06:19 PM
Sjov leg. Jeg synes det er svært, specielt fordi jeg forvirres lidt af 2824 - 2892 som jeg ikke lige kan genkende på nogen af billederne, som jeg ville have troet var et manuelt værk.
Ikke nogen større finish at spore i form af fine slibninger af broerne kanter eller - geneve - men virker rhodineret, så jo heller ikke helt ringe - og broernes kanter ser ud som "pæne" ure gjorde i 1960.
21 juveler, så mere end bare et møgværk der lige kan holde det i gang - men ingen svanehals eller anden finregulering, så uden at tage stilling til 2824-2892 problematikken - kontra at jeg synes det ser manuelt ud, så giver jeg (uden større forstand desværre) en ca 7-8 point med lille pil op
til det ud fra det jeg kan se. Et pænt MG hed det da jeg gik i skole, så 8 stemte jeg.
vh
Ikke nogen større finish at spore i form af fine slibninger af broerne kanter eller - geneve - men virker rhodineret, så jo heller ikke helt ringe - og broernes kanter ser ud som "pæne" ure gjorde i 1960.
21 juveler, så mere end bare et møgværk der lige kan holde det i gang - men ingen svanehals eller anden finregulering, så uden at tage stilling til 2824-2892 problematikken - kontra at jeg synes det ser manuelt ud, så giver jeg (uden større forstand desværre) en ca 7-8 point med lille pil op
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)