Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset.
alt skal vist dækkes ind så det ikke genere krans og pakninger. Og hvad er toiletrens. I "gamle dage" tror jeg det vr hovedsagligt Natriumhypoklorit men idag er det enten stærkt basisk eller relativ stærk syre, og det kan virke helt forskelligt på coatingen, så ud fra en der fra et ukendt toiletrensemiddel spilder på glasset, at udlede det er godt til at fjerne coating med, synes jeg der er LANGT

Du må maske alt af så du ikke ødelægger kransen, men jeg tror det er bedre at leve med det eller skifte glasset.

Hvad kan dog være fidusen i safirglas med udvendig coating, hvis den ridses væsentligt lettere end selv glasset????? (og det gør den jo altid)??

Hårdt slibe arbejde med godt slibemiddel, masser af typer duer, slipol som eksempel, måske en dremmel med blød skive til at lave bevægelsen - og absolut ikke ramme kransen (af med den som du skriver) er hvad du skal i gang med - Det andet kræver mere viden om hvad det var for toiletrens - men super husket, og, - sat i system kan det sikkert, med viden om ret kemikalie, være til hjælp for fjernelse af coating udvendigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 10:11 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 10:27 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 10:37 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 10:42 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 10:48 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 03-04-2009, 11:30 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af hannover_dk - 03-04-2009, 11:57 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 05-04-2009, 05:45 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 05-04-2009, 06:44 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 08-04-2009, 07:45 PM
Re: Hvordan fjernes en AR coatning på ydersiden af glasset. - af Submersible - 18-04-2009, 05:34 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)