01-04-2009, 09:35 AM
Jeg tror du får det mest kompetente svar ved at spørge Klarlund direkte. De kan oplyse hvad de kan servicere og pris. Jeg mener godt de kan servicere enkelte modeller fra AP og VC, men når det bliver mere kompliceret end kronografer er det retur til fabrikken. Desuden ved jeg ikke om de servicerer ure der ikke er købt hos dem selv. Så jeg ville ringe og spørge på de specifikke modeller du har i kikkerten.
Jeg kender til et par sager hvor de har sendt et Offshore samt 15300 til fabrikken for at udbedre simple ting. Men ingen af disse var købt hos Klarlund så det kan være derfor.
Jeg ved også at de har sagt at de kan servicere et Overseas Chrono for ca. 5 k som var købt hos dem. Sååå...vist svært at give et kvalificeret svar her.
/Mads
Jeg kender til et par sager hvor de har sendt et Offshore samt 15300 til fabrikken for at udbedre simple ting. Men ingen af disse var købt hos Klarlund så det kan være derfor.
Jeg ved også at de har sagt at de kan servicere et Overseas Chrono for ca. 5 k som var købt hos dem. Sååå...vist svært at give et kvalificeret svar her.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)