13-01-2009, 11:15 PM
watchfreak2003 Skrev:Skal vi fortsætte morskaben, så lad os gøre det på mail i stedet for, da jeg er rimelig sikker på at folk er ved at miste interessen.
Rigtigt set - personligt synes jeg ikke, at denne tråd, som den har udviklet sig, klæder forummet (uanset diverse smileys).
Synes faktisk, at det er en skam, idet Mesters tema i starten af tråden var et rigtig godt udgangspunkt for, hvad der kunne være blevet en særdeles interessant debat.
En sådan debat vil uundgåeligt komme til at handle om folks individuelle præferencer, men det er en skam, at den ikke kan føres på et lidt mindre provokerende plan - debatformen har, efter min personlige mening, til tider været på grænsen af det sobre. Derfor har jeg heller ikke haft lyst til at deltage, selvom jeg faktisk synes at trådens emne er, eller rettere var, særdeles interessant.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)