11-01-2009, 10:23 PM
watchfreak2003 Skrev:Tukjær - Det er bare at sætte pris på en så professionel dommer som watchfreak 2003 (formentlig fødselsåretTukjær Skrev:Får mindre og mindre lyst til at købe Rolex.......
…… Det afspejler dine køb jo også med al tydelighed – hvor kvaliteten går ned i stedet for op
Nå - jeg synes jo det er fint at man vil forsvare sine meninger og holdninger, og prøv lige at diskutere om gud eller Allah er den rigtige i Islamabad, så vil du nok også få ret klare udmeldinger.
Det skal lige med, at jeg talte længe med en - naturligvis overbevist muslim i Dhaka Bangladesh, og sagde at jeg ikke ville afgøre hvilken gud der var rigtig og at jeg ikke troede en rigtig god gud ville diskvalificere nogen i Afrika eller andre steder, bare fordi de ikke lige havde hørt om den "rigtige" gud, og så sagde han: Det er helt OK, det vigtigste er at du tror på et eller andet - kun fok der siger de slet ingen gud har (og det har jeg vel i sandheden egentligt ikke) - fordømmer jeg.
Måske kunne samme holdning behøves hos de Rolex lærde, som ofte føler sig tvunget til at fremhæve et solidt standard værk - til langt op over hvor det er berettiget.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)