30-08-2012, 09:02 AM
Søren S Skrev:Var inde ved Hvelplund og prøve Big Ingenieur igår, uden overhovedet at have set indlæget her - bare jeg dog havde gjort den så jeg kunne have gået over på den anden side af gaden.Læresætningen må være, at man altid skal huske at læse på urdebatten, før man går ud og kigger på ure :)
...
Jeg blev dog lidt forbløffet over personalet ved Hvelplund, en kvindelig ekspedient.. Hun virkede utrolig bedrevidende med en vis arrogance i stemmen - måske er det bare mig der ikke er forvendt til den sjællandske accent og tager tingene for højtideligt?
...
Det var en uheldig oplevelse i Hvelplund. Stik modsat min - men vi blev også serviceret af to forskellige personer. Jeg har ligeledes oplevet en yderst positiv behandling i den anden Hvelplundbutik på Strøget, mens min ene oplevelse i Hvelplund på Vesterbrogade var som din, hvorfor jeg ikke sætter mine ben der igen.
Vi er efterhånden er par stykker, der har set os lune på Mission Earth. Spændende at se, om nogen af os ender med at lande uret :D

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)