30-08-2012, 08:40 AM
Kalle Skrev:Ja jeg synes også det er noget underligt noget, at der ikke kan / må sælges IWC i Jylland. Er vi ude i noget forhandler-snobberi? I så fald tror jeg ikke jeg gider købe et IWC, for er der noget jeg ikke bryder mig om.........Søren S Skrev:Bottom line..... Der SKAL snart en jysk forhandler af IWC, så jeg kan få købt mig en ny klokke!Ja jeg synes også det er noget underligt noget, at der ikke kan / må sælges IWC i Jylland. Er vi ude i noget forhandler-snobberi? I så fald tror jeg ikke jeg gider købe et IWC, for er der noget jeg ikke bryder mig om.........
Inden du begynder at hive faklerne og høtyven frem, burde du nok selv give Hvelplund og andre autoriserede forhandlere en chance.
Søren S Skrev:Jeg blev dog lidt forbløffet over personalet ved Hvelplund, en kvindelig ekspedient.. Hun virkede utrolig bedrevidende med en vis arrogance i stemmen - måske er det bare mig der ikke er forvendt til den sjællandske accent og tager tingene for højtideligt?
Umiddelbart tror jeg at der foreligger en misforståelse, da jeg altid modtager god behandling derinde. Jeg har ikke stiftet bekendtskab med den omtalte kvinde endnu, men den mandlige del af personalet yder normalt en fin service.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)