29-08-2012, 09:21 PM
der er mange ure jeg ikke vil af med - som repræsentant for de helt gamle kronografer - beklager lille billede af en Eterna: 
Og en dykkerkrono jeg heller aldrig vil af med - deepstar

og heller ikke min 1963 navitimer med kombinationen af den småperlede beads of rice - krans - som kun findes i 1963 - hvor subdials også er marginalt større end på alle de senere:

og heller ikke nogen af mine 321 kaliber Omega speedmasters - 105.003 eller 145.012

Og max en af mine zeniths:

og min bundeswehr er også kommet for at blive

og det sammen med flere andre som I skal spares for - det skønne er, at når jeg laver bytte nede i bankboksen, bliver jeg stadigt lige overrasket glad over det næste ur der skal være på armen. Bemærk også, at det ikke generelt er de voldsomt dyre ure der hitter hos mig, set i sammenligning med snak om AP, VC osv.
vh
vh

Og en dykkerkrono jeg heller aldrig vil af med - deepstar

og heller ikke min 1963 navitimer med kombinationen af den småperlede beads of rice - krans - som kun findes i 1963 - hvor subdials også er marginalt større end på alle de senere:

og heller ikke nogen af mine 321 kaliber Omega speedmasters - 105.003 eller 145.012

Og max en af mine zeniths:

og min bundeswehr er også kommet for at blive

og det sammen med flere andre som I skal spares for - det skønne er, at når jeg laver bytte nede i bankboksen, bliver jeg stadigt lige overrasket glad over det næste ur der skal være på armen. Bemærk også, at det ikke generelt er de voldsomt dyre ure der hitter hos mig, set i sammenligning med snak om AP, VC osv.
vh
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)