26-08-2012, 02:20 PM
Inspiration søges i et forsøg på at få en bedre balance i samlingen. Uret skal være sportspræget men må ikke være et dykkerur med dykning som det primære formål for øje, altså ikke Deepsea, Planet Ocean, PAM Submersible etc. Uret må heller ikke være ovre i dress stilen med dress som det primære formål for øje, så som IWC Portuguese 5454.
Størrelse skal være 43-44mm. Andre størrelser duer ikke!
Meget gerne på gummi eller læder rem.
Uret skal ligge i prisklassen 20-45k og må ikke være af følgende mærker: Rolex, Omega og Panerai. Dem har jeg støvsuget for muligheder.
Det skal så nævnes at der i min verden findes tre hovedgrupper ure med en vis overlap: Dykker, Sport og Dress. Dykker er eks. Deepsea, Dress eks. IWC 5454 og så er der noget der mangler midt imellem (i 43-44mm).
Mvh
Klaus
Kvalificerede bud so far:
LW
GO Senator Chronograph XL, sort
IWC Inge 3234 44mm på lænke
Størrelse skal være 43-44mm. Andre størrelser duer ikke!
Meget gerne på gummi eller læder rem.
Uret skal ligge i prisklassen 20-45k og må ikke være af følgende mærker: Rolex, Omega og Panerai. Dem har jeg støvsuget for muligheder.
Det skal så nævnes at der i min verden findes tre hovedgrupper ure med en vis overlap: Dykker, Sport og Dress. Dykker er eks. Deepsea, Dress eks. IWC 5454 og så er der noget der mangler midt imellem (i 43-44mm).
Mvh
Klaus
Kvalificerede bud so far:
LW
GO Senator Chronograph XL, sort
IWC Inge 3234 44mm på lænke
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)