19-08-2012, 09:13 PM
Kalle Skrev:Der er åbenbart mange faldgruber med Panerai. Det var jeg ikke klar over. Så er dit spørgsmål jo helt på sin plads.Dejligt du er glad for dit nye Breitling, det er også et rigtig flot ur!
PS: Hvis det er mig du tænker på med dit "bling bling" skriveri, skal du vide at jeg er voldsomt glad for mit nye Breitling, og jeg ville ikke bytte det væk for 10 Panerai ure
Men ja, jeg havde da dit ur i tankerne da jeg skrev det... men det var nu ikke fordi det var dit og det var ikke tiltænkt som en sviner, det var nu mest fordi folk der gerne vil blære sig med sine ure ofte køber Rolex eller Breitling... og lidt fordi at Bling, rimer på Breitling!
Håber ikke du tog ilde op!
Men bortset fra det, bliver jeg irriteret når folk tror at jeg køber ur eller bil for at imponere nogen... det er nog det sidste jeg gør!
Jeg tror nu ikke at nogen herinde falder i den kategori, fordi i går op i ure og gider at bruge tid på et urforum.
Men let's face it, det er Breitling og Rolex som er "premium class" i folkemund.
Jeg solgte et af mine gamle Submariners til en fyr fra Nordsjælland og det sidste han spurgte om var -"hvor tit skal man skifte batteri?"
Typisk fyr som ville vise at han var komme til lidt penge, men sådan set var ligeglad med hvilket ur det var... han skal fandeme være glad for at han ikke rendte i en der solgte et fake ur, det havde han aldrig opdaget!
//Berg

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)