27-06-2008, 11:09 PM
Det hæger nok liddt sammen med at prisen her som standard 23xx Euro er ganske høj for et 7750 ur - men Mont Blanc har da godt navn og er ikke dårligt forarbejdet, så det er da OK - man ser jo selv prisen.
Man betaler nok noget mere for navnet end for mange andre 7750 ure - selv forarbejdningen taget i betragtning - og som ur historie fortæller det måske heller ikke så meget - så jeg ville ikke af med de penge -
God sælger og dermed også høje priser, nok over 1000 euro inden slutfløjtet lyder - og det er måske heller ikke så skørt
Du kan finde mere og sjovere + højere gensalg - og mere ur historisk spændende til den pris Tukjær
vh
Man betaler nok noget mere for navnet end for mange andre 7750 ure - selv forarbejdningen taget i betragtning - og som ur historie fortæller det måske heller ikke så meget - så jeg ville ikke af med de penge -
God sælger og dermed også høje priser, nok over 1000 euro inden slutfløjtet lyder - og det er måske heller ikke så skørt
Du kan finde mere og sjovere + højere gensalg - og mere ur historisk spændende til den pris Tukjær
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)