24-06-2008, 05:59 PM
hannover_dk Skrev:Til dels enig - men der er nogle ure, som er bedre som all round'ere end andre.Baun Skrev:Bimlende enig, både i det med vinen - ja selv øl i en stue smager bedst af glas, medens en haveøl fint løber ud af flaskenDonWerner Skrev:Når det er sagt, så synes jeg faktisk også de fleste af mine ure kan bruges til stort set det hele, hvorfor jeg heller ikke behøver tage stilling.
jammen selvfølgelig kan det gå sammen - det er udenfor diskusion - men er det OPTIMALT sammen - det er spørgsmålet.
Man kan drikke vin af hvad som helst - men det er sjovere at gøre det af det optimale glas - med mindre man er på cykeltur - så er det sjovt at drikke det af et tandkrus....
Situationsfornemmelse kan man kalde det!
vh baun
Jeg ville føle mig fjollet med shorts t-shirt og bare tær til en grill komsammen på vejen - iført vintage guldur - eller i høj grad med en 44 mm Zenith elprimero den første i stål - til mørkt jakkesæt (eller smoking uha)
Det meste går jo sammen, men det gør ikke fornøjelsen ved at have noget at bytte og matche med hinanden mindre
vh
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)