23-06-2008, 12:19 AM
Skubbet til fra flere sider skal jeg gerne lægge stue til et lille GTG hos mig den 9. Juli kl 19:22 (eller som en allerede har sagt kl 20 - så mellem 19 og 20) let afspiste da jeg ikke har grill til mange personer andre steder end i sommerhuset, og ikke vil stå og bikse.
Jeg hiver alle ure hjem, i tager med hvad i har lyst til
Jeg sørger for lidt ost og pølsemad under aftenen - kaffe - te - vand - øl - glas vin ev et glas god whisky til folk der ikke selv skal køre, men dem er der forhåbentligt ingen af
Max 12 (15 jeg tænker) personer - minimum 5-6 synes jeg.
Vil I/kan I den 9 Juli (Chronomaster har været hurtig baseret på en anden tråd) så send mig en PB. Jeg siger til når vi er 4-5 stykker og gennemfører og stop når vi er de der 12-15 stykker (vi har jo ikke sikkerhed for at terrassen kan involveres vejrmæssigt)
I får adressen i PB retur
vh
ps vi kan ikke banke Horsens "røddernes" GTG på kvalitet, men måske på antal ure
Jeg hiver alle ure hjem, i tager med hvad i har lyst til
Jeg sørger for lidt ost og pølsemad under aftenen - kaffe - te - vand - øl - glas vin ev et glas god whisky til folk der ikke selv skal køre, men dem er der forhåbentligt ingen af
Max 12 (15 jeg tænker) personer - minimum 5-6 synes jeg.
Vil I/kan I den 9 Juli (Chronomaster har været hurtig baseret på en anden tråd) så send mig en PB. Jeg siger til når vi er 4-5 stykker og gennemfører og stop når vi er de der 12-15 stykker (vi har jo ikke sikkerhed for at terrassen kan involveres vejrmæssigt)
I får adressen i PB retur
vh
ps vi kan ikke banke Horsens "røddernes" GTG på kvalitet, men måske på antal ure
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)