22-06-2008, 06:14 PM
Næh egentligt ikke noget at lægge til. Guld/sølv - betyder det at den har guld kappe - eller er det forgyldt og bagsiden er sølv farvet. Hvis det er tilfældet, så er der klar risiko for at guldet er godt slidt i hjørnerne
Ud fra hvad der er sjovt - mener jeg Accutron er sjovt hvis det er stemmegaflen - så har du et ur der synger som en kolibri og er lidt anderledes - en mix af batteri - stemmegaffel og eller faktisk mekanisk
Jeg synes det er down to taste - hvad kan du lide. jeg ville ikke selv være vild med 70er looket - men andre er jo helt modsat, og det kan jo også være noget med dit fødselsår osv. -
Citizen er japaner med det ved du vel - og udemæket kvalitet.
jeg mener fortsat de er af samme kvalitet basalt set og at meget fhænger af standen - skiven - kassen osv.
vh
Ud fra hvad der er sjovt - mener jeg Accutron er sjovt hvis det er stemmegaflen - så har du et ur der synger som en kolibri og er lidt anderledes - en mix af batteri - stemmegaffel og eller faktisk mekanisk
Jeg synes det er down to taste - hvad kan du lide. jeg ville ikke selv være vild med 70er looket - men andre er jo helt modsat, og det kan jo også være noget med dit fødselsår osv. -
Citizen er japaner med det ved du vel - og udemæket kvalitet.
jeg mener fortsat de er af samme kvalitet basalt set og at meget fhænger af standen - skiven - kassen osv.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)