05-06-2008, 12:08 PM
Hvad sidder der for værk i det. Lars har jo ret i at Zenith (og Movado) var er er vilde med de der hurtig svingere. Det er jeg også lidt - imponerende. Der har været megen tale om hvorvidt der var mere slid, men jeg mener ikke det er egentligt bevist. Zenith fordrer - efter forskrifterne en special olie som er egnet til de høje svingninger.
Rolex Daytona som jo kørte Zeniths kaliber 400 modificerede datoen væk og satte svingningerne ned til 28000 mener jeg - tøsedrenge
Hvis du ikke ved hvad der sidder i din Zodiac kan Peter vel som tidl ejer hjælpe - det var sjovt at vide?
Nyd også hvor flydende sekundviseren er med sine 10 hak per sekund mod de almindelige 21000 6 hak per sekund
vh
Rolex Daytona som jo kørte Zeniths kaliber 400 modificerede datoen væk og satte svingningerne ned til 28000 mener jeg - tøsedrenge
Hvis du ikke ved hvad der sidder i din Zodiac kan Peter vel som tidl ejer hjælpe - det var sjovt at vide?
Nyd også hvor flydende sekundviseren er med sine 10 hak per sekund mod de almindelige 21000 6 hak per sekund
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)