31-05-2008, 08:55 PM
Stinger Skrev:I det lidt mere moderne så har Breitlings Emergency ure også nogle ret avancerede features i form af antenner som udsender specielle radiosignaler osv.Sådan helt generelt tror jeg tråden går på mekaniske komplikationer, men det kunne være sjovt at aktivere et af de der emergency ure:
You have activated the emergency button on this watch, are you sure you want to proceed? Press YES to proceed and NO to canncel
You have accepted to send an emergency signal. For this you will be charged an amount of 124.000 US $ or any other relevant direct cost involved in the rescue of your self and people in you company. To confirm this, press YES, to cancel, press NO
You have confirmed to accept any cost involved in the saving of you and any person or persons accompanying you. Please carefully read the full text of our pay back policies - on the following 8 picture-screens on you well bought "rescue watch", and by finally accepting this on pressing the YES button, we shall start looking for someone who can start looking for you. In the mean time - KEEP WARM AND DON´T FORGET TO SWIM
Er der noget der ved om en eneste redning er gennemført efter et ægte kald med sådan et ur?
Undskyld
VH
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)